بازهم عاشقانه ...
نوشته شده توسط : ...

برگرفته از وب سایت " هنوزهم عاشقتم بی وفا (باکسب اجازه از مدیرمحترم )
شب برای...

 

 

شب براي چيدن ستاره هاي قلبت

 

خواهم آمد. بيدار باش من با سبدي پر

 

از بوسه مي آيم و آن را قبل از چيدن

 

ستاره هاي قلبت روي گونه هايت

 

مي كارم تا بداني اي خوبم دوستت دارم.

 


 

 

[+] نوشته شده توسط sh در 15:15 | نظر بدهید |







عاشق شدم...

 

 

 

عاشق شدم ...

 

عاشقه کسی که صداقت 

 

در رفتار و گفتارش موج می زند 

 

عاشق کسی که هر شب در 

 

خواب دنبال اثری از او می گردم

 

عاشق کسی که حرف های 

 

عاشقانه اش در وجودم رخنه می کند

 

عاشق کسی که برق دو چشمایش 

 

حواس را از هوش و ذهنم می برد

 

عاشق کسی که نور سیمای سپیدش 

 

عشق را درتمام وجودم تلالؤ می دهد

 

عاشق کسی که در رویاهایم همیشه 

 

دنبال نگاه وصدای از سوی اومی گردم

 

عاشق کسی که خم ابروان زیبایش مرابه 

 

خم کوچه های بی پایان عاشقی می برد

 

عاشق کسی که وجودش را هر شب بااینکه 

 

خیلی از من دور هست پیش خودم احساس می کنم

 

 


 

 

[+] نوشته شده توسط sh در 14:12 | نظر بدهید |







نمیدونم چطور بگم...

 

نمیدونم چطور بگم همه وجود من توئي

 

 

حتي تو خواب تو بيداري تو لحظه لحظه هام توئي 

 

 

کاشکي ميشد فقط يه بار تو رو تو آغ 

 

 

بهت بگم دوستت دارم تا اون روزي که بميرم

 

 

ندارم تو اون چشات غم ببينم

 

 

اون روز اگه  ميگيرم 

 

 

نمي دونم چي بنويسم تا وصف خو

 

 

خيلي کمه واژه اي که لايق و

 

 

بيشتر از اين نمينويسم ولي از اون ته دلم 

 

 

فداي تو دوستت دارم

 

 





:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: